Termenii și condițiile generale de vânzare (TCGV) se vor aplica tuturor vânzărilor de bunuri de către SC NICALEX INTERSERV CONSTRUCT SRL către CUMPĂRĂTOR.
În acest TCGV, următorii termeni vor însemna:

CUMPĂRĂTOR: Persoana fizică, firmă, companie sau altă entitate juridică ce emite o Comandă.
VÂNZĂTOR: Societatea SC NICALEX INTERSERV CONSTRUCT SRL, CUI RO 33195871, Nr. Reg. Comerțului J29/742/2014.
CERERE DE COMANDĂ: Un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între VÂNZĂTOR și CUMPĂRĂTOR prin care VÂNZĂTORUL este de acord să livreze bunurile, iar CUMPĂRĂTORUL este de acord să primească aceste bunuri și să facă plata acestora.
CONTRACT: O comandă confirmată de către VÂNZĂTOR.
SPECIFICAȚII: Toate specificațiile și/sau descrierile bunurilor, astfel cum sunt precizate în comandă.

DOCUMENTE CONTRACTUALE

Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice, CUMPĂRĂTORUL este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care VÂNZĂTORUL își derulează operațiunile.
Dacă VÂNZĂTORUL confirmă comanda, acest lucru va implica o acceptare completă a termenilor Comenzii. Acceptarea comenzii de către VÂNZĂTOR se consideră finalizată atunci când există o confirmare verbală (telefonică) sau electronică (e-mail) din partea VÂNZĂTORULUI către CUMPĂRĂTOR.

VALABILITATE

Prezentul contract intră în vigoare la confirmarea comenzii de către VÂNZĂTOR. Confirmarea se face telefonic sau electronic (e-mail).

OBLIGAȚIILE VÂNZĂTORULUI

VÂNZĂTORUL își va utiliza cunoștințele sale profesionale și tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat în comandă și va livra bunurile care îndeplinesc cerințele, nevoile și specificațiile CUMPĂRĂTORULUI.
Informațiile prezentate pe site-urile VÂNZĂTORULUI au caracter informativ și pot fi modificate de VÂNZĂTOR fără o notificare prealabilă.

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE

Considerăm asigurarea dreptului la protecția datelor cu caracter personal ca un angajament fundamental. Prin urmare, vom prelucra datele dumneavoastră în deplină concordanță cu Regulamentul (UE) 2016/679 („Regulamentul general privind protecția datelor” sau „GDPR”), precum și cu orice altă legislație aplicabilă pe teritoriul României.

TERMENE

În cazul în care nu pot fi respectate termenele de livrare și/sau pornire a comenzii, VÂNZĂTORUL este obligat să anunțe CUMPĂRĂTORUL cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării.

FACTURARE – PLĂȚI

Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în comandă. VÂNZĂTORUL va emite către CUMPĂRĂTOR o factură pentru bunurile livrate, obligația CUMPĂRĂTORULUI fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform legislației în vigoare.

TRANSPORT

Produsele sunt livrate în zona județului Prahova și în județele limitrofe, folosind flota auto din dotare.
Prețul pentru livrare se calculează în funcție de distanța față de depozitul nostru și valoarea comenzii.

POLITICA DE ANULARE ȘI RETUR

Comanda poate fi anulată în maximum 24 de ore de la confirmarea acesteia.
În ceea ce privește returul, există o excepție pentru materialele lemnoase, și anume: datorită legislației în vigoare, produsele din lemn pot fi returnate doar la primirea comenzii. Nu este posibil să fie returnate după un număr de zile, deoarece nu se mai poate emite un aviz de însoțire de la Garda Forestieră, iar acestea nu mai pot fi reintroduse în gestiune.
Returul se poate face doar dacă motivul returului constă în vicii ale produsului (produs neconform) sau erori de livrare.

INFORMAȚII DE CONTACT

Telefon (WhatsApp sau apel): 0731101602 / 0733308704
E-mail: nicalex_interserv@yahoo.com